kolmapäev, mai 3


"Kiri" on valmis. Vist. Vist seepärast, et mulle tundub ta veidi väike ja silmade mahakudumine ei õnnestunud mul ka piisavalt lõdvalt . Kui enne mai teist pühapäeva veidi aega üle jääb teen suuremaks ja silmad heegeldan maha. Luban.


Salli juurde kudusin sama mustriga sokid (õigemini soki, sest teine pole veel valmis) . Lõnga võtsin soki juures kahekordselt. Jäi mõnusalt pehme ja istub ilusti- väga rahul olen. Saaks ikka teise ka valmis... .



Eile õhtul tegin lõpuks südame kõvaks ja harutasin oma raglaani üles :( . Peapõhjus oli see, et lõnga ei õnnestunud piisavalt juurde saada ja olgem ausad- ma olen sellise paksu kampsi jaoks ikka liiga suur (kui viisakalt öelda). Nüüd muidugi jälle uus probleem- mis nendest nüüd teha?


Kommentaarides küsis Franziska spiraalse mütsi mustri kohta. Kasutasin selle linikumustri algust.
Franziska wollte den Anleitung für die rote Mütze . Ich habe den Anfang von diesen Anleitung benutzt.


Müts on kootud 6 mustrikorraga (linikul oli kaheksa), st. , et alustada tuleb 6 silmaga. Minu müts on peaümbermõõdule ca. 45cm ja mustri järgi kudusin 22. reani. Suurema mütsi saamiseks koo rohkem ridu mustri järgi :) Kui sobiv peaümbermõõt saavutatud võta igal täisarvulisel real kahe silma asemel kolm silma parempidi kokku. Koo kuni mütsi sügavus on saavutatud. Lõpuks kudusin mõned read, et serv rulli hoiaks.

6 Maschen anschlagen (die Tischdecke hat 8 Mustersatze, aber das war zu viel). Bis die gewünschte grösse erreicht ist nach Anleitung stricken (bei meine mütze war das 22Reihen- ca 45 cm). Dann in den geraden Runden ,instatt zwei zusammen, drei Maschen zusammenstricken . Die letzten Reihen hab ich rechts gestrickt. Hoffentlich versehst Du mein nichtmehrsogutes deutsch :)

ps.: aru ma ei saa miks bloggeril eelvaade on. Kirjutasin pika kirja valmis, panin tühikud ja rea algused paika ja kui kirja avaldasin olid kõik tähed üksteise otsas hunnikus :(

1 kommentaar:

Kati ütles ...

Hallo Franziska!
Gut als ich helfen konnte!
Ich war nach dem Schule ein Jahr als landwirtschaftliches Praktikantin in Deutschland (in Schleswig-Holstein).Es ist aber schon fast 12 Jahre her und ich vergesse langsam die Sprache. Schade- denn ich liebe deutsch!
Kati