kolmapäev, aprill 26

Kiri


Eile õhtul kerisin väikse kera oma rohelisest lõngavihist ja hakkasin Kiri´t proovima. Kuna ma seda inglismannide keelt suht vähe jagan, siis oli algusest päris raske aru saada, aga hakkama sain. Nüüd olen esimest 30 rida kolm korda kudunud ja tundub, et rohkem ei haruta. Õhtul kudusin 4,5 varrastega. Siis lõi pähe, et mul pole 4,5 ringvarrast. Hommikul rabasin korvist jämedad sukavardad ja hakkasin kuduma. Tükk aega hiljem tabasin end mõttelt, et need on kuidagi liiga jämedad vardad. Olin järjekordsed 30 rida kudunud nr.7 varrastega! Ma pole küll tükk aega piki juhtmeid sõitnud (trollijuht olen ametilt), aga tundub, et need isiklikud juhtmed käivad ikka läbi Balti- Jaama :). Nr.5 varrasega jääb päris parajalt õhuline ja jään nüüd lootma, et see sall kunagi valmis ka saab.
Eile salli mustrit otsides koperdasin Ullas selle mustri otsa. Ühesõnaga tuleb vist kaks mütsi ka kududa.

1 kommentaar:

vardakeerutaja ütles ...

Kui mõnus värv...