reede, detsember 29

Aitäh SKS! :)

Täna hommikul helistati mulle kohalikust postkontorist ja teatati, et mind ootab seal üks pakk. Mõtlesin läbi kõik võimalikud ja võimatud pakisaatjad ja .... olin ikka sama tark (või loll) kui enne.
Panin lapsed riidesse ja hakkasime mööda klaaslibedat rada postkontorisse astuma (loe- mina astusin ja lapsed enamus ajast roomasid). Lõbus oli igaljuhul!
Kohapeal selgus, et mulle saatis paki keegi neiu/proua Heli Kopter.
Aadressiga Lennujaama 1-1 Tallinn. :)))))))))))))))))
Paki avamisega pidasin ikka koduni vastu, aga kerge see ei olnud!
Ja kui ma ta siis lõpuks lahti sain, siis ...

Kallis "Heli Kopter" ja SKS !

Aitäh selle vapustavalt ilusa üllatusauhinna eest! :))))))

Ma ei mäletagi millal ma viimati loosiga midagi võitsin!

Ma olen see aasta mitu korda hakanud endale salli-pleedi tegema ja nüüd ma võin need UFO-d rahulikult kapipõhja unustada, sest mul on mõnusalt suur ja soe sall juba olemas! Ja kui ilus veel! :)

Koos salliga olid pakis veel salli juures kasutatud mustrid, kaks tokki imeilusat heiet ja aroomilamp koos õlidega. SUPER!


Üllatusauhind SKS-ilt  :)

Kui siia veel lisada, et mu selle detsembrikuu väga vähestest rõõmsatest hetkedest on enamus SKS-iga seotud....

AITÄH TEILE KÕIGILE JA KALLI-KALLI KA!

----------------------

Unsere SKS (warmes Geschenk für den geheimen Freund) ist jetzt vorbei. Aber Heute hab ich noch einen Paket bekommen . Von Heli Kopter (Hubschrauber) aus Lennujaama 1-1 Tallinn. (Lennujaam=Flughafen) :)

Ich hab den Überraschungspaket gewonnen! Und was für eine!

3 kommentaari:

Anonüümne ütles ...

Seekord on Eesti Post küll kiirelt tegutsenud. Eile pealelõunat läks pakk posti ja täna juba käes!
Aga tore, et meeldis. Tegelikult olin hirmust kange, kui teada sain, et pakk Sulle läheb, sest olen Su blogis mitmeid kauneid salle näinud.Kartsin, et minu esimene sellealane ponnistus jääb lahjaks. Aga ilusat aastavahetust Sulle ja Su perele minu poolt ka ;)
"Heli Kopter"

Kati ütles ...

Veelkord aitäh! Ja ilusat aastalõppu! :)

Anonüümne ütles ...

So eine schöne Überraschung!