reede, juuli 21

Uus Ulla
on ilmunud ja leidsin sealt kuduja horoskoobi. Nii lugedes tundub enam-vähem täppi minevat, aga võib-olla lähevad teised ka- ma seekord teisi ei lugenud :) :








RAPU (22.6.-23.7.)









Olet aikamoinen kotikissa ja rakastat neuloa perheenjäsenillesi. Myös hyväntekeväisyysneulonta on sydäntäsi lähellä ja neulot Vaaka-tilkkuja ja sukkia lastenvaatekeräyksiin. Rakastat huovutettuja neuleita ja olet jo neulonut BoogaBagit, Sophiet, tossut ja lapaset.

Lempilankasi: 7 veljestä ja hahtuvalanka.










Natuke olen ma ikka käsitööd ka teinud:


Pool salli on valmis. Poolikust sallist ei hakka rohkem pilte panema.


Eile ma käsitööd ei teinud- no ei olnud tuju.


Täna tundsin, et midagi tahaks kududa, aga sall ei isutanud kuidagi. Võtsin siis ühe Katia nöör-lõnga (silt kadunud ja nime ei mäleta, aga selline kootud lõng) ja hakkasin pluusi kuduma. Mõtlesin Agurile raglaan-lõikelise särgi teha, aga tundub, et tuleb liiga naiselik. Vahet pole ju tegelikult- küll Hiie ka kasvab :)










Ps.: Kas keegi õpetaks mulle kuidas siin oleks võimalik tühja rida või vähemalt taandrida tekitada- ma ausõna jätan kirjutades mitmeid ridu lausete vahele, aga postituses on ikka kõik sõnad üksteise kukil :(

2 kommentaari:

Elsa ütles ...

Huvitav, mul sellist probleemi pole tekkinud...
aga html-is saab reavahetuse tagiga < br >, sellest vast abi. Või siis määrata käsitsi lõik < p > ja < /p > vahele (need tühikud nurksulgude juures korja muidugi ära... siin muidu lihtsalt kipuks ta neid rakendama html-ina)

Kati ütles ...

ÕNNESTUS! Aitäh Elsa! :)