teisipäev, märts 21

Vaheülevaade


266 meetrit e.100 grammi on kampsikuks kootud! Üle poole peaks tehtud olema ja ma olen ikka veel väga rahul. Proovisime just selga ka ja päris ilusti ümber hoiab.
Motiivikoti heegeldamine (otsustasin siiski heegeldada) jäi seisma kuna kallis pojake otsustas nii- murdis heegelnõela konksu ära. See suurem meesterahvas käis poes küll ja ostis isegi 3! heegelnõela, aga unustas need kassasse! Prrr..... MEHED!!! Nüüd siis mindi muidugi jälle kaheks ööpäevaks tööle ja lootust oma nõelu kätte saada on mul alles neljapäeva lõuna paiku. Kusjuures tuli mul päris mitu erinevat materjalimõtet selle kotiprojekti jaoks- see nüüd pooleli jäänud oli akrüüllõnga jääkidest, paar lappi on valmis Huopanenist ja siis kui ma eriti tubliks hakkan on mul üks pool linast ja üks puuvillast niiti. Mõtlesin, et kui prooviks neid värvida (tore oleks kui väga ühtlane värv ei jääks) ja siis neist saaks ka ühe vahva suvise märsi..... Aga poja veab muudkui erinevaid saapaid laua peale... ei tea millele ta küll vihjab ? :))

Kommentaare ei ole: