neljapäev, aprill 20


Täna s.o. kolmapäeval valmisid lõpuks mu pikalt seisnud sokipaarid. Hallid on "peaaegu Jaywalkerid" ja valgeid võib vist "peaaegu Pomatomuseks" kutsuda. Hallidele tegin oma esimese lühendatud ridadega kanna ja sokinina. Olin seda kannavärki mitu korda proovinud, aga alati jäid auguread sisse. Seekord kasutasin
seda õpetust ja nii kand kui varbaots jäid (minuarust) väga ilusad.

Aga miks ma kasutasin "peaaegu" mustreid? Hallide puhul kudusin nii nagu mulle mugavam tundus ja olgem ausad- mu inglise keel on peaaegu olematu. Pomatomuseid aga käisin blogides juba tükk aega piilumas ja siis tekkiski mõte, et mis siis saab kui ma ei koo seda mustrit keerdsilmustega. Nüüd avastasin emalt saadud "Pitsilistest koekirjadest" ka sarnase mustri- ei miskit uut siin ilmas.

Eile käisime jälle kreeke saagimas. Ja peaaegu kõik oma haiged sõstrapõõsad saagisime ka maha. Kui nüüd saaks kuskilt korraliku oksapurustaja..... . See mul nagu miskine kinnisidee. Eriti kui väljas nii tugev tuul puhub kui eile. No ei julge neid oksi põletada. Ok.Tudutund!

Kommentaare ei ole: