teisipäev, märts 3

Polkka-mütsid

Hiie müts sai juba ammu valmis. Täpselt enam ei mäleta, aga vist isegi eelmisel aastal. Mingi aeg hiljem sai müts endale paelad ja siis veel veidi hiljem tellisin Rena poekesest mütsile Lottega helkuraplikatsiooni. Uskuge mind- väike preili on väga rahul! :)
Müts siis kootud Novita 7-venda Polkkast.
Vardad 3,5mm.
Kootud 2:2 soonikus.
Hiie mütsil oli silmi 96 ja seega sai teha neljatipulise mütsi. Tippudes lihtsad tutikesed.
1. polkka-müts (neljatipuline) Hiiele 1. polkka-müts (neljatipuline) Hiiele

Kuna Hiie müts sai selline vahva, siis sain tellimuse samasugusele mütsile.
Kuus aastat kodust elu on mõjunud mulle nii, et unustan tihtipeale enne mõelda... :(
Kuna pea, millele müts telliti, on veidi suurem, lõin ka veidi rohkem silmi vardale. 108. Siis kui vajalik pikkus oli valmis kootud, hakkasin mõtlema. Oleks siiski võinud ju varem mõelda! Kuna olin mütsi terve nädalavahetuse laste kõrvalt kudunud (uskumatult kaua võttis aega!), siis enam harutada ei tahtnud. Lõpuks siiski mõtlesin välja- tegin selle mütsi kolmetipulise. Selle jutu peale Te võib-olla ei usu, aga ma olin koolis matemaatikas päris hea (küsige Egaterilt kui siiski ei usu)!
Aga mütsist siis. Tellija jäi rahule. Mina ka. Ja väike erinevus on mütsidel veel- teise mütsi lõng on palju punasem. Tasub meeles pidada kui vahel on vaja millekski polkka-varusi täiendada!

2. polkka-müts (kolmetipuline) 2. polkka-müts (kolmetipuline)
Modelliks veel kolmeaastane Hiie.

1 kommentaar:

Anonüümne ütles ...

Ja mina muudkui mõtlen, mis tantsu-mütse sa teed!!!

Lea