pühapäev, jaanuar 11

Suusatama...

Uus aasta juba käes. Enne veel, kui eelmise aasta võlad õiendan, näitan Aguri uut suusakampsunit. Vana on juba Hiiele paras (Hiie õnneks ei pea venna vana kandma- tal on enda suusakampsun veel ilusti paras).
Lõng: 7-venda Kantri + ühekordne villane
Kulu: beebikaal näitas kampsuni kaaluks täpselt 400 grammi. Kantrit läks üle kahe toki (kaalu järgi 330g), villast üks vihike/kera
Suurus: umbes 125cm pikkusele (Agur on praegu umbes 118cm pikk ja kasvuruumi on piisavalt) Vardad: 3mm ja 4mm
Kootud ilma õmblusteta ülevalt-alla. Hirmus rahul olen sellega kuidas kasvatamine õnnestus. Tavalisi raglaanjooni olen vast piisavalt kudunud. Nüüd siis teisiti.
Minu jaoks täiesti uus oli ka nõelaga lõpetamine. Ja jällegi jäin väga rahule!
Nüüd võiks siis suusatama minna kui suusad oleksid...
From meiekad tegutsevad

From meiekad tegutsevad

From meiekad tegutsevad
From meiekad tegutsevad

From meiekad tegutsevad



Hiie leidis, et tema kampsun on ka väga ilus ja ma pean seda ka näitama. Olgu siis pealegi.
See kampsun sai alustatud mõni päev enne jõule. Leidsin ühe suhteliselt väikese roosa lõngakera (kaal näitas 120 grammi). Kui õigesti mäletan, siis oli see kunagi helehall meriino, mis mu värvipotis roosaks muutus.
Kuna kera tundus ikka päris pisike, siis tahtsin piigale sellise varrukate või boolero moodi asja teha. Hiie tutimütsist (näitamata) jäi järgi veidi 7-venna polkkat. Otsustasin seda ka sisse kududa (noh, et ikka pikad varrukad saaks). Kudusin ja kudusin. Vahepeal olid pikad pühad.. Ja mina muudkui kudusin... Lõng ei saanudki otsa! Aga varrukatest sai kampsun! Servad heegeldasin vähisammul üle. Alumine serv jäi lainetama. Proovin kunagi teda veidi venitada/vormida- vast saab ikka asja. Nööbid ka veel puudu. Kui päris valmis, siis näeb ehk ka modelli seljas.
Vardad: 3,5mm
Suurus: umbes meetrisele piigale


From meiekad tegutsevad


Ps. kuidas need picasaweb´i pildid üksteise kõrvale saaks?

Kommentaare ei ole: