esmaspäev, detsember 10

Puna-must sall


puna-must sall
Originally uploaded by nonn
Selle salli lõpetasin täna hommikul . Kuidagi poleks raatsinud seda Hiiumaale saatmat jätta. Kuna lõng ise nii ilus on (pilt seda muidugi näha ei võimalda), siis tegin hästi lihtsa mustri. Alustasin "Pääsusaba salli" väikese ruuduga ja kui tundus, et rohkemaks lõnga enam ei jätku, tegin serva, kergelt lainetava, sakimustri. Enne venitamist tundub päris armas. Ja lõnga jaguks veel võib-olla kaheks reaks, aga päris kindel polnud ja seega ei üritanudki.
Ja nüüd jään lootma, et venitamisel probleeme ei teki, et pakk kiirelt kohale jõuaks ja mu sallid oma esimeselt laadalt positiivset vastukaja saaksid. Ohhh. Vähemalt on millest mõelda lähipäevil! :)

4 kommentaari:

Muhv ütles ...

väga kaunis! vot nüüd ma kahetsen, et seda puna-musta lõnga ikka ära ei ostnud, mida ma lausa kahel päeval seal mardilaadal piilumas käisin. no ma ütlen, ei tasu ikka end nii hullult distsiplineerida, vaid tuleb kõik kokku osta, mis vähegi meeldib :)

Anonüümne ütles ...

Assaa...ma tahaks neid juba käega katsuda...nii ilusad!!
Ehk jõuavad juba neljapäeval kohale, saab reede hommikupoole laadale ära viia.

KK ütles ...

Sul on alati nii kenad sallid! Kadedaks teeb kohe.

Anonüümne ütles ...

Hallo Kati,
ich habe gerade so schöne Arbeiten bei Dir gesehen.
Schöne Tücher hast Du gemacht.
Ich möchte mich für die Wünsche in meinem Blog bei Dir bedanken und wünsche Dir und Deiner Familie auch ein wunderschönes Weihnachtsfest.

Viele liebe Grüße von Nadelmasche

http://nadelmasche.myblog.de/