kolmapäev, veebruar 28

Hiie raglaan valmis ja Aguri oma varrastel....

Väike preili poseerimas:
Hiie poseerimas

Ei tulnud see kamps seekord ilma probleemideta. Miskipärast jäi kehaosa alguses liiga lai. Mõõtsin ju küll, aga... . Kuna varrukad olid juba valmis, tegin külgedele mõned kokkuvõtmised. Ainus asi millega ma ise veel päris rahul ei ole on see nimetäht. Täht on peale silmatud. Esimesel katsel jäi roosa alt koledasti paistma. Teisel katsel leidsin veidi lõdvema keeruga lõnga ja sai nagu parem, aga nüüd on ta nagu liiga paks :( . Kas mohääriga silmates jääb alumine pind väga näha? Mitte, et mul oleks mohääri.... .
raglaan Hiiele minu uued raamatud :) raglaan Agurile
Ja siis sain täna (ok. ametlikult juba eile) oma salliraamatud kätte.
Victorian Lace Today ja Arctic Lace . Tellisin siit. Kui kedagi huvitab, siis maksma läks 616+31+58 krooni (raamatute hind, tollimaks, teenustasu Eesti Postile). Võrdlesin teiste kohtadega ka ja tundus odavaim.
Kudumise seisukohalt olen Arctic Lace´s veidi pettunud, aga kui ma ennast kokku võtan, siis on seal palju huvitavat lugemist Alaska kohta. Victorian Lace Today on jälle hästi mõnus- pildialbum ja mustrikogu ühes. Ilus, asjalik ja üllatavalt paks raamat.
Ja kuna Hiie kamps jäi päris vahva, saab Agur endale samasuguse. Värv muidugi teine veidi :)
Aivaril on küll väikene hirm, et kui poiss selle kampsiga metsa läheb ei ole teda leida võimalik.....
--------------------------
RVO für meine kleine Tocher ist fertig. Bin fast zufrieden. Nur die Buchstabe ist nicht ganz... Zwei mal hab ich jetzt versucht, glaube dass ich muss noch drittes mal . Vielleicht mit Mohair-Garn?!
Und dann hab ich gestern meine neue Scal-Bücher bekommen. Bestellt von
hier. Mit Victorian Lace Today bin ich sehr zufrieden. In Arctic Lace gibts ganz viel interressantes über Alaska zulesen.
Und auf dem Nadeln ist ein neues RVO. Diesmal für mein Sohn Agur.

1 kommentaar:

Tiina ütles ...

Mul oli eile võimalus seda Arctic Lace raamatut korra sirvida ja seepärast jätan praegu ostmata.
Aga jah, VLT on küll vahva. Mul see Meloni-sall juba varrastel.