neljapäev, september 28

Sai kunagi suure suuga lubatud, et näitan Aguri kampsuni raglaanlõiget. Selline ta on:

Ich hab mal versprochen den Raglanschräge von RVO für meinem Sohn zuzeigen:


Ja nii kaugele olen ma Aivari kampsuniga jõudnud:

Und so Weit bin ich mit dem Pulli Für meinem Mann gekommen:

SKS ankeedi sain kätte.

Salasõbra blogi ja pildialbum on algusest lõpuni läbi tudeeritud.

Ja nüüd päevad läbi muudkui mõtlen, et mida siis ikkagi teha ja mis lõngast ja ... ja et kas seda sobivat lõnga Raplas üldse on ja kui ei ole, siis millal ma pealinna lõngapoodi saaks. Viimasega on muidugi see tore asi, et viimasel ajal on Aivar mulle vajalikud käsitöötarbed toonud, aga seda lõnga tahaks ikka ise valida... . Õnneks on jõuludeni veel veidi aega!

Kui nüüd mulle kingi tegijal küsimusi peaks olema, siis küsi aga julgesti! Kuigi minu jaoks on kõige tähtsam siiski see üllatuse moment. Ah jaa- võib-olla niipalju, et suuuur lemmik on terrakota(orants)

"Warmes Geschenk für den Freund" - so heisst unsere neue Tauschprojekt. Für mich ist das erste und jetzt sind so viele Fragen in Kopf. Schaffe ich das?- den geheimen Freund Freude zumachen? Zum Glück hab ich Zeit bis Weihnachten.

1 kommentaar:

Kati ütles ...

Zuerst hab ich nur bei Körperteile zugenommen und das auf jede Reihe. Wenn die Körperteile fast die benötigte Breite erhalten haben, hab ich einige Reihen "normal" gestrickt- bei jede zweite Reihe 8 Maschen zugenommen. Und dann jede Reihe nur bei Ärmel zunehmen.
Eigentlich ist das gar nicht schwer- man muss nur auf jede Reihe 4 Maschen zunehmen (oder 8 Maschen auf jede zweite Reihe)

Hoffentlich hast Du das verstanden :)
LG Kati