teisipäev, märts 14

Möödund nädal on olnud peaaegu käsitöö vaba. Kudusin kohvikannu soojendaja küll valmis, aga seekord jätsin täpsemad arvutused tegemata ja kättemaksuks mu laiskuse eest vanus kudum liiga väikeseks - just pikkust jäi väheks. Viisin ta siis nooremale õele proovimiseks- ehk leiab mütsina kasutust.
Kolm päeva võtsime pisipreili sünnipäevalisi vastu. Kokku polnudki nagu palju külalisi, aga väsitav oli see siiski.
No ja eile käisime siis kontserdil. Ma olen Chris Rea fänn olnud 15-16 aastat ja nautisin eilset ikka täiega. Isegi Aivar, kellele selline muusika eriti ei meeldi, hakkas poole pealt mu vaimustusest aru saama. Aga ma oleksin veeeel pikemat kontserti tahtnud..... :)

2 kommentaari:

Siret ütles ...

Mul on ERITI HEA MEEL! et sa lõpuks Chrisi kontserdile said. Ehk kompenseeris see veidigi Phili nägemata jäämise. Aga kontserdimuljeid tahaks pikemalt!

Kati ütles ...

vot ma Sul oskan seda pikemalt kirjeldada- see mõnusalt käre hääl, vapustavad kitarrisoolod, muusika mis vahel rokki ja vahel hoopis bluusi meenutab... Ma unustasin kõik oma hirmpaljud ülekilod ja tundsin ennast lihtsalt hästi! Ja üle pika aja esimesed lastevabad tunnid veel kauba peale :)